Thursday, November 02, 2006

Bizonii cu masini tari

Oare de cate ori am vazut masini bengoase trecand pe rosu, depasind coloana, aparandu-ti in fata pe sensul tau, cu boieri vorbind la mobil, nesemnalizand, stationand linistit unde incurca circulatia, mergand prea repede sau prea incet, pentru ca n-au unde se grabi? Pe acestia ii numesc eu bizoni, deci nu ma refer la cei care te incurca din prostie, ci la acestia care incurca din ingamfare, pentru ca soseaua este a lor si nu a fraierilor care respecta regulile de circulatie si care n-au masina de fite. Ce facem oameni buni cu astia? N-am gasit o solutie, de fiecare data cand am dat geamul jos cu un zambet si-am spus ironic: "bemweul asta al dvs. nu are semnalizare?" sau "nu va suparati stiti ca mi-ati taiat calea?" sau "de ce vorbiti la telefon in timp ce conduceti, ati putea face un accident" .. am primit ochi mari sau zeflemele, ca cum imi permit sa-l deranjez cu persiflari din astea. Nici solutia violenta nu este ok, pentru ca bizonii astia n-au treaba si le-ar place sa stea la cearta, iar timpul meu este mai pretios si mai stiu o chestie ca "cel mai destept cedeaza" .. dar asta era mai demult, nu stiu daca se mai aplica, pentru ca astfel cel mai prost ti-o ia inainte. Deci cum facem, aplicam solutia "bizon list" si publicam numerele bizonilor pe un blog? Ii dam la ziar, la politie? Parca era o initiativa de a filma prosti din astia, unde se semnaleaza astfel de lucruri? In afara mai demult mergeam cu grija pentru ca auzisem ca astia (in germania sau elvetia cred ca eram) dau tel si apare politia imediat cum ai facut ceva .. de exemplu sa arunci o tigara pe fereastra .. eram sigur ca apare politia in juma de minut. La noi de ce nu? S-a dat vreo amenda pentru arucarea gunoiului pe geam, pentru stropirea pietonilor? Nu? De ce?

1 comment:

Unknown said...

Bizonii astia vor dispare, ca orice specie mare si...
Dar, vor apare altii... :)