Thursday, November 02, 2006

Traficul in Bucuresti

Primul din seria de comentarii pe care vreau sa le pun in blog este despre traficul din Bucuresti. Ce stim despre acesta? Cred ca este evident ca ceva foarte rau se intampla pentru ca nici acum un an doi nu faceam 2kmph deci doua ore intre centru si unul dintre cartierele din nord sa zicem, sau la plecarea de la serviciu sa stai pe bulevard sa te uiti in stanga drepta si sa te intrebi cu ce ai gresit tu ca cetatean ca ai masina si vrei sa te bucuri de confortul mersului cu masina in capitala. Prin urmare as vrea sa vin cu cateva pareri personale, propuneri concrete de fluidizare a traficului, care sunt la mintea cocosului si se pot pune in aplicare foarte simplu. Dar cum in Romania totul se considera ca este prea complicat, si noi suntem prea prosti cu capul nostru, si doar cand vine un japonez (JICA) sau american sa ne spuna cum sa facem noi cadem pe spate spunand uite mah ce destepti sunt astia si sa aplicam si noi treaba aia in ceasul al 12lea. Aici am ceva de comentat referitor la integrare, dar asta in alt subiect. Desi nu stau toata ziua in trafic, nu am o imagine completa a Bucurestiului, cum au alti arhitecti si domni responsabili cu sistematizarea traficului din primaria capitalei, ci doar merg dimineata si vin seara catre/dinspre serviciu, m-am gandit eu in prostia mea sa fac cateva propuneri care se pot aplica si da rezultate in 'a couple of' luni de zile, pana sa treaca cei 20 de ani pana sa revenim la proiectul facut de JICA pentru Bucuresti (nu stiu daca mai exista pe siteul pmb.ro, este un document super interesant, pentru cine nu-l are sa mi-l ceara, este de studiat si de intrebat de ce nu s-a pus in practica domnilor consilieri de la primarie pe care nu noi v-am ales? Cred ca pana ce nu cineva nu va lua atitudine lucrurile vor trena si ne vom trezi stand patru ore pe zi in masina. Deja vad ca Radu Georgescu incepe sa se simta deranjat ca nu mai ajunge in Iride si intarzie la program angajatii :), ok, cred ca tot mai multi patroni au problema asta si ar fi bine sa ia o pozitie acei oameni care au puterea economica de a misca lucurile pe la primarie si politie, in sensul de a face pe capii acestor institutii amortite sa puna biciul pe angajati sa se apuce de lucru sau sa se duca sa faca altceva.

No comments: