Thursday, November 02, 2006

Prefata la un nou blog

Gata! M-am hotarat sa scriu si eu un blog. Daca altii pot inseamna ca pot si eu, mai ramane sa nu fiu singurul care scrie si sa am si comentarii care sa-mi spuna daca aberez sau daca chiar zic bine. Pentru ca va fi vorba de un blog tematic social sau civic, nu stiu cum sa-i spun, vom vedea pe parcurs cum se va defini. Oricum, am niste idei care tin de faptul ca traim in Romania (nu, si nu asta ne ocupa tot timpul) si de faptul ca in 17 ani nu s-a miscat mai nimic in Romania, cu atat mai putin in Bucuresti, asta pentru noi toti, in schimb s-a realizat cel mai mare transfer de bani dinspre pusculita numita stat si 'grupurile de interese', din care s-a format o patura a bogatilor din Romania, cei care isi permit cel putin o masina pe an pe membru de familie, cat mai puternica si mai scumpa, mai mare, cu care sa fie mai impozant decat omul de rand, 'angajatul', 'fraierul', probabil ca asa trateaza acesti oameni imbogatiti din banii statului pe oamenii cinstiti care n-au intrat in acesti 17 ani in schemele care mai de care de faultat bani din patrimoniul statului - si sper ca stiti la ce ma refer, incepand cu privatizarile fps-ului pe 1 leu si apoi vanzarea la bucata si numai a terenurilor cu milioane de euro si terminand acum cu bordurile, parteneriatele public private, parcarile, fondul proprietatea si bineinteles totul concertat prin influentarea opiniei publice prin controlul mediei scrise si audio-vizuale. De aceea sper ca cel putin pentru urmatorii cativa ani blog-urile sa nu poate fi controlate. Pentru ca am multe de spus, si ca sa nu le uit, si ca sa le putem comenta daca exista aceleasi pareri si in randul colegilor bloggeri, le voi scrie aici sub pseudonimul 'cetateanul roman'. Si sa nu se inteleaga ca sunt un frustrat, care plange ca nu a intrat si el in hora evaziunilor, ci pur si simplu voi incerca sa scriu despre teme pe care eu ca si cetatean, al Romaniei si al Bucurestiului (desi de multe ori mi-as fi dorit poate sa nu fiu un bucurestean), mi-ar place sa vad mai mult in presa, la tv, mai mult social decat politica. Daca ar fi dupa mine, as face un cotidian in care sa nu gasesti nimic despre politica si sport, ci sa inceapa cu cinci, sase pagini de evenimente sociale, de discutii, de informare, si apoi economie cat cuprinde, adica afaceri oneste si metode de management si antreprenoriat. Haideti ca prefata este prea mare si sa intram in subiecte. Sa auzim comentariile :)

No comments: